Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, May 15, 2012

Hari Ibu

semua org tau, hari ahad lepas hari ibu.  lepas balik kenduri kawin kat rawang, aku ingatkan nak balik umah mak. tup² sepupu hubby dtg.. x lama lepas tu adik hubby plak dtg 1 family bawak kek kat sebelah ni

semua sambut hari ibu utk nenek

masa tu dah lewat petang.. adik² ipar tlg mak mertua masak utk makan mlm..

aku buat apa? baca novel.. coz aku tgh tanggung sakit gigi.. dah tu plak aku ni x reti nak buat keje kalau berhimpit² kat dlm kawasan yg kecik

sorry la yer
sementara tu cucu² PIL sebok la main
lebih² lagi hazizi coz dia sebok cakap xde kawan.. bila sepupu² dia sampai bukan main happy lagi dia


ni hazizi tgh makan kek dgn abg haikal..
cam org beso plak aku tgk dak hazizi ni

utk semua ibu² yg membaca blog aku ni aku ucapkan selamat hari ibu

p/s: dapat balik umah mak sejam je.. huhuhu.. dah tu aku lupa plak nak wish slmt hari ibu kat mak.. uarggghh.. mak, sabtu ni kita gi kenduri adik lan ek..

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini