Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Saturday, June 11, 2011

bawak mak & hazizi jalan²

spt dirancang.. 4-June-2011, kitaorg gi Tg Lumpur, Kuantan
gi umah besan mak aku coz ada kenduri kawin anaknya
cuaca mmg panas giler.. nasib baik hazizi dah baik demam


hazizi kehausan


tepi sekali ni makcik aku, seblhnya menantu baru (pengantin May'11) 

mak x nak gambo dia diambil.. hehhehe.. seblhnya sepupuku (pengantin bln lps)





diantara juadah yg disediakan.. tapi pelik sambal belacan tu nak gu kan dgn apa ek? herrrmm..
mmg aku x nampak 1 ulam pun.. x kan nak cicah dgn tembikai.. huhuhu


ni semua org tau la kan.. pelamin la apa lagi.. :-)

meja pengantin utk makan beradab..

haa.. ni la pengantinnya & bonda tercinta.. (mertua pada adik aku a.k.a. besan mak aku le)

pengantin kepanasan menunggu si suami.. :p

pengantin menuju ke pelamin.. comey  je

permata hati kami.. baju yg ke-2 dipakai, selps muntah 
toys & baju sama tema la plak dgn umah pengantin..
x sempat nak amik gambo adik ku saif & ikin & anak²nya
gambo sendiri pun xde org amik.. :(


lepas gi kenduri kami singgah tgk mak kpd makcik aku yg uzur
mudah²an nenek beransur sihat ye.. Amin

kol 9.00am dr KL ke Kuantan.. smp KL semula lps maghrib hari yg sama
terima kasih to my beloved hubby coz membawa kami dgn selamat.. muahh

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini