Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Thursday, June 2, 2011

no idea

lamanya x wat posting.. mmg ketandusan idea betul.. lgpun bkn pandai bercerita pun. huhuhuhu

sabtu ni nak bwk mak & pakcik saudaraku g kuantan.. besan mak wat kenduri kawin.. adik ipar pd adik aku

hazizi plak deman sekrg nih.. huhuhuu.. mudah2an hazizi sihat ye weekend ni

sabtu ni 4th June, kebetulan besday pakcik ku ayahanda abu yazid hj ahmad

kongsi besday dgn adik ipar ku yg bongsu.. mohd ridzwan


next day 5th June, besday biras aku plak.. syafiq..


hjg bln 30th June.. yeahhh... besday my beloved hubby plak.. baharuddin

btw, pembuka tirai bln June ialah adik ku syahidullah..


tapi bln ni june x semeriah bln july.. hahhaa.. baik family aku sendiri, seblh mak aku & seblh mertua pun meriah sgt2.. hhahaa.. pembuka tirai bln july.. jeng jeng jeng.. nantikan di posting bln dpn.. wakkakaka

to my hubby, selamat hari bapa.. muah.. luv u always

3 comments:

  1. pakcik ku x jadi ikut sok.. huhuhu

    ReplyDelete
  2. salam...so..end of this month nak banjer saya aperrr....ader hadiah tak..hehhehe...ker..hadiah kena beli sendiri..huhuhuh

    ReplyDelete
  3. salam, eleh.. saya.. saya..plak.. hehehhe
    yg murah2 ok la.. takat nak hp ke apa ke, mana nak mampu.. huhuhu

    ReplyDelete

titiplah komen anda disini