Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Monday, June 13, 2011

w/end wif family

setelah lama merancang.. akhirnya weekend baru² ni barulah terlaksana..
ye apa dia ek.. hahaha.. apalagi nak beli kain langsir la.. 
so destinasi kami sabtu lps gi nagoya carrefour sbg jaya.. cari kain langsir
smp 2 set aku pilih.. sib baik la mak willing nak jahitkan.. kalo idak x tau la nak bagi sape jahit
lupa plak nak snap pic kain yg aku pilih..

masa nak g parking, hubby berkenan dgn tikar evamatic.. 
so hazizi pilih corak ni.. sambil mulut riuh menyebut.. ni gajah.. rabbit.. tiger & etc

dah settled beli tikar ni.. singgah plak kedai pond dkt pintu keluar nak ke parking
hubby cam interested nak beli tapi ongkosnya tak mencukupi.. jadi ambil pamplet je la.. hahaa

hazizi sebok cari fish dlm pond.. padahal pond tu kosong jerk


ni antara pic yg sempat aku snap





on the way balik, tetiba teringatkan x-opis mate zulaikha samad yg baru² ni dpt baby sulung
so destinasi seterusnya kami ke klang..

sorry ye ika.. salah adjust hp.. nampak muka ika 1/2 jer


hubby aku candid gambo aku & baby ika
aku tepuk² skit punggung dia terus dia lelap
cian ibunya Izz Amal Zahin.. penat katanya.. 


ni pic zahin yang aku dah crop.. still x jelas kan. 

hazizi jealous bila aku pegang bb
aku panggil wat x reti jer.. dok layan galaxy tab dia
konon² x dgr tapi mata melirik jeling.. tanda jealous
wakkaaka


gitu lah cite aku utk kali ni.. ahaks

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini