Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Thursday, October 13, 2011

hazizi @ U&I restoran again

kalau tengok pada tajuk entry ni.. restoran Upin & Ipin lagi.. ya hazizi request lagi nak makan kat restoran
U&I.. so apalagi lepas je beli bahulu kat Tesco Sec. 13 Shah Alam (utk hantaran pernikahan adik ipar ku),

abi nya pun layan la selera anak kesygan kami ni but kali ni kami pergi outlet di Sek. 7 shah alam
belakang Bgn Jakel.. jalan nak ke i-City

ni signboard restoran tapi ni search kat google.. kami pergi malam jadi tak nampok la ye














































ni antara deco kat outlet ni


 


























menu kat sini tak banyak pilihan pun. tak macam kat sek 13





























atas ni menu yg kami order.. hermm... rasanya x la seGah nama diberi
Nasi Goreng Ipin with Ayam Goreng Biasa utk hazizi (ayam goreng pun jenis instant)
Kuey Teaw Goreng Kak Ros utk abi.. (order tak nak pedas dibagi juga yang pedas)
& Nasi Puteh with Ginger Beef for me (hermm .. rasa no komen la.. aku rasa kalau aku buat lagi sedap kot)
kalau compared to Sec. 13 rasanya better lagi kat sec. 13.. mahal plak tu..






























haaa.. nampak jari montok tu.. kali ni dia aims air teh o ais limau
cawannya kecik je.. cer tgk size cawan tu bila hazizi pegang
tgk la dak comey kami makan sambil disajikan cite² U & I

balik kami singgah klinik.. coz aku dah seminggu sakit kepala
mr. hubby plak dah rasa nak demam
Dr check BP aku normal.. tapi b4 tat aku dah inform Dr yg aku baru lepas mkn ubat BP
so Dr just bagi ponstan 500 je utk release kan sakit kepala aku.. kalau aku tau baik aku makan
ponstan je tiap² hari.. huhuhu
pastu turn mr. hubby plak.. encik demam skit, tekak .. bla bla bla..
ingatkan dptlah kami MC.. bak kata cik yat nan ado.. so hari ni keje le
kuar klinik ada supermarket speed 99.. hazizi terus masuk dlm
& ke belakang amik ice cream.. aduhai.. baru lepas makan nasi nak




























oh ya.. sebelum terlupa.. kat outlet ni pun ada jual souvenir
pastu bekas air tu hazizi pilih masa shopping kat outlet sec. 13 bebrp hari lepas
yaaa.. tgk la dah comey ni comot lepas makan aiskrim
g2 le serba sedikit cite aku yg dah lama tak berblog..
ni tgh nak cuci skit blog ni .. sawang tebal bebenor.. hehehee

2 comments:

  1. nyah, patut Zizi jd Duta Upin Ipin nih!

    ReplyDelete
  2. hahahha.. dah pandai request sekrg nak mkn mana.. bdk zaman sekrg kan

    ReplyDelete

titiplah komen anda disini