Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Saturday, October 22, 2011

wajah kesayangan hamba

tgh dok bosan buat weekly report.. aku layan photoscape jap
cari wajah² kesayangan hamba ni.. comeynya.. rasa cam nak bb lagi
tapi ntah bila lagi aku dpt merasa...

jom layan pic hazizi nih!!!
 



















































ha.. ingat lagi posting aku pasal pokok bunga ni.. kalau x ingat cer click sini
ni la pokok bunga yg aku cite.. bila tengah berbunga memang cantik
pic ni amik betul² sebelum mak aku upah org simen laman dpn umah ni
mak aku siap pesan.. kalau nak amik gambar kenangan kat pokok ni cepat skit
mak nak upah org letak simen je kat cni


ok layan pic lain plak


























hazizi memang suka makan.. ni masa mula² makan mangga..
nak pegang sendiri.. cute kan





















































atas ni pic hazizi dgn cousin dia.. pic lama².. ada lagi cousin yg lain
tapi xde latest pic.. tunggu la bila aku tgh meroyan nak amik pic depa ni
lagipun both of our parents ada penambahan cucu tahun ni
thn dpn insyaAllah lagi sorg (ni yg dah confirm hehehe)

apa² pun memang best upload pic hari ni.. laju berdesup.. thx to mr hubby
coz pasang unifi kat umah.. hohoho.. siap mentioned tu.. ahaks

2 comments:

  1. Ya Allah.. kurniakan cahayamata penyeri rumahtangga buat kedua2 kakak dan abng iparku... amin

    ReplyDelete
  2. thx anum, amin amin amin ya rabbal alamin

    ReplyDelete

titiplah komen anda disini