Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Wednesday, October 19, 2011

Majlis pernikahan Hairi & Hana

sabtu lepas 15.10.2011, adik ipar aku mohd khirulnizam abdul rahman selamat diijabkabulkan
di Kg Gajah, Perak dgn pasangannya norhana bt majid.. hari tu gak besday our bride
tapi sorry la x sempat nak beli kek besday..

malam tadi tengok blog cousin aku In.. pas tu aku nampak dia amend pic guna photoscape
terus teringat.. Eh!!! aku ada download la program ni.. tapi tak ingat kat mana
godek² dalam desktop opis ni xde plak.. Oh! ya.. baru teringat aku download kat laptop umah daaa..
so, apalagi.. download lagi sekali kat desktop.. tarraaa.. ni la hasilnya pic majlis pernikahan adik ipar ku
























alhamdulillah selamat sudah selepas 2x lafaz


























barang² hantaran yg digubah oleh pakcik ku.. except kek tu...cantik x? memang kelas

























ni pic kami 1 family.. ada 2 family yg x de dlm pic atas sekali
bawah plak pic pengantin dgn my P.I.L.
sebelah tu plak.. pokok bunga je yg menjalar kat tanah umah pengantin pompuan
dulu mak aku pun ada tanam pokok ni.. lepas di simen laman depan umah
dah xde la pokok ni.. actually cantik sebenarnya pokok ni bila bunga tengah lebat
























1.  baby baru utk tahun 2011.. Farisya Maisara nama diberi.. baru nak masuk 3 bulan
2.  FIL aku cakap, muka kami serupa.. hermm.. ye ke.. tang bulat je kot.. versi hidung pesek & mancung..hehe
3.  ni je pic hazizi yang dia x gerak.. tu pun sekejap je.. nasib baik sempat snap
4.  pic aku dgn satu²nya anak kami.. lupa plak nak amik gambar kami 1 family.. huhuhu

g2 la serba sedikit cite & pic majlis pernikahan adik ipar aku..
tunggu majlis kenduri plak bulan 12 nanti..

amacam cantik x pic ni bila guna photoscape

2 comments:

  1. wahhhh....kelassssss kakak ipar aku sorang nih...skrg cukup sudah kakak ipar ku ada 4 org...alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. hehehe.. thx.. saje gatal wat blog..
    Alhamdulillah.. lps ni mak abah leh kira cucu cicit plak.. :-)
    tgl sorang je lagi..

    ReplyDelete

titiplah komen anda disini