Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Sunday, May 22, 2011

akhirnya....

akhirnya aku dpt gak bwk mak g cuti².. sempena hari ibu
baru² ni aku ada dpt email pasal hari ibu.. tp bg aku, selagi kita sambut secara yg betul
insyaAllah niat kita diterima oleh-Nya.. Amin

ni plak pic permata hati kami yg sebok nak mandi kolam tp penakut dgn air


finally hazizi berani gak gi tgh kolam sorang².. tp jap je. pastu berkepit lagi dgn abi 


yeay!!! berjaya.. konon nyer la

abi kena tolak dek ombak.. anak plak ketakutan.. huhuhu

best!!!! 

mentari terbenam...

@ BBQ 

ni je gambo aku yg ada.. hahhaha.. 
asyik sebok amik gambo hazizi & abi.. gambo sendiri pun x byk 


3 comments:

  1. hahaha... mak tak mo ikut aku kalau ajak gi jalan2.. hahahaha.. kete aku dah penuh.. tgu aku beli kete besar sikit.. yeah!!!!!

    ReplyDelete
  2. dah kalo ikut ko serupa x rehat pun.. kang kene jaga anak2 ko gak.. cuba bagi mak rehat betul2.. cian kat mak.. due date ko 30.06 lagi ke? ada changes lagi x dgn due date ko? ingat nak bwk mak gi cuti2 lagi tp xnak tembung masa ko dlm pantang

    ReplyDelete
  3. Apa da... dah mak bapak dia ada... idaklah harap nenek juga..

    itu yang tarikh scan... tak tahulah kalau terlewat ke terawal ke..

    ReplyDelete

titiplah komen anda disini