Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Friday, November 11, 2011

Al-Fatihah

05.11.2011 baru ni aku ada cite pasal nak tgk kakak iparku yg sakit  tapi aku masih x sempat
nak ziarah beliau (click sini la kalo dah lupa).. so kami cadang nak menziarah pada hari raya haji
yg jatuh pada 06.11.2011 iaitu keesokkan harinya..sempat juga kami ziarah arwah raya haji tu
tapi kami x lama coz ada tetamu nak dtg umah iaitu adik mak aku (pak hasan)
tunggu punya tunggu xde pun sampai². kalau tau x dtg boleh kami lama skit di rumah arwah
tapi xpe la.. dah tertulis begitu citenya..

mlm 08.11.2011 selps isyak pukul 8.36pm iaitu 2 hari lepas aku ziarah beliau, abg ku call mgatakan
yg kakak iparku telah pun meninggal dunia
ni picture Allahyarhamah Hamsiah Abdul Wahab yg ada dalam simpanan aku




















Allahyarhamah selamat disemadikan pada 09.11.2011 +/- pukul 12.15pm
di tanah perkuburan islam jalan ampang, KL
semoga roh beliau dicucuri rahmat oleh-Nya.. Amin Ya Rabbal Alamin























jenazah sedang di usung ke liang lahat























berlinang air mata disaat aku wat posting ni.. arwah baik orgnya
arwah meninggal dunia selepas 11 tahun pemergian anak bongsunya yg mana
anak bongsunya meninggal 2 hari seblm hari raya haji.. arwah pula 2 hari selepas raya haji























hazizi dgn dunianya sendiri.. sibuk buat rangka wau katanya
xpe la sekurang²nya dia x buat perangai masa di tanah perkuburan




















Al-Fatihah, semoga arwah ditempatkan dgn org² yg soleh.. Amin

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini