Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, November 22, 2011

GOL !!!!

ni antara petikan berita kat harian metro hari ni

SEPASANG tangan emas, Khairul Fahmi Che Mat sambil dibantu tuah sepakan penalti kemenangan kapten, Baddrol Bakhtiar memastikan Malaysia membawa pulang ‘ibu segala emas’ Sukan Sea Indonesia selepas menewaskan tuan rumah 4-3 menerusi sepakan penalti pada aksi final, semalam.

bawah ni picture yg aku 'rembat' dalam harian metro online




















actually aku bukan cite pasal bola coz aku bukan fanatic dgn bola sepak
senang cakap x minat langsung.. x cam cousin aku In yg fanatic banggat dgn bola sepak ni
cakap je player mana, siapa nama, main utk negara/i mana.. semua dia tau
hahaha.. sorry ye In.. tapi wa tabik lu beb!!! fanatic dia lebih dari org lelaki kay..

ok la berbalik pada cite aku tadi.. ye aku mmg x minat bola sepak..
nasib baik la mr. hubby dah pasang unifi.. kalo idak, x merasa la dia tgk bola
hahahhaa.. kejam x aku..

so, mlm tadi hubby dok kt family hall kat atas sambil diteman si cilik hazizi
aku plak layan master chef m'sia (MCM) kat astro tv bawah..

tgh syiok layan MCM, tetiba hubby menjerit GOLLLL!!!!!!!!!!! (dalam hati M'sia dpt masuk gol la tu)
anak dia punya terkejut mengelupur lari ke abi dia sambil menanggis
mana idaknya umah ni kosong je bkn ada mende pun.. bila hubby jerit tu bergema la 1 umah
w/pun dia sorang je yg layan bola.. hahahaha

bila hazizi dah ok skit, dia pun turun sambil mulut sebok mengadu
' ummi.. abi buat jiji.. terkejut jiji ummi.. cian hazizi.. '
haha.. ko mmg lawak la hazizi.. lawak 2 hari lepas pun x leh lupa
ko buat lawak baru dgn trade mark dia 'cian hazizi'
x boleh blah.. ok la.. smp cni dulu .. adios

Ooopppsss btw, TAHNIAH HARIMAU MALAYA diatas kemenangan semlm.. MALAYSIA BOLEH!!!

3 comments:

  1. a'ah...seblom dia turun ngadu kat ummi dia..dia switched off tv abi dulu....pastu selamber jer turun .........td pun bila tgh tgk berita...dia off tv tuh...pastu turn jer...cam x buat salah...abi dia terkebil2 tgk..apa la salah tv tuh...huhuhu

    ReplyDelete

titiplah komen anda disini