Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Saturday, November 5, 2011

eh! ada lagi ke?

seminggu lepas abis raya anum bawak anak² dia dtg beraya umah aku..
ha.. ada raya lagi ke??? hahhaha. disebabkan kebz-annya.. hehehe
baru ni dia dpt beraya.. dia pun lama dah x dtg umah aku
sape la yg sudi kan.. huhuhuu


kebetulan masa tu aku baru balik dari beli brg keperluan hazizi
hazizi pun baru terlelap.. anum tepon nak dtg umah since dia dh ada kat sg buloh
herm.. tgk la umah aku dah cam kapal karam dibuatnya.. bkn selalu depa dtg umah aku
ha... layan tetamu ye hazizi.. kebetulan plak bdk² ni semua pakai baju sedondon.
termasuk bear yg dipegang husna..

since anum terlambat bgtau, aku buat nasi grg je
sekalinya nasi yg aku masak lembek plak
dah tu bila buat nasi grg terhanggit.. adoi.. ni bahana bdn x sihat..
pastu nak gak masak, ye la.. tetamu jrg ada kat umah ni
mengigil² aku masak.. ntah ngape aku pun x tau.. bdn rasa seram sejuk
padahal baru 1st day peod.. cam x penah peod.. hhuhuhu























yg atas ni plak pic hazizi yg sempat aku amik masa ada appointment mak & aku @ KPJ, Sgor
hazizi nak masak apa tuh??? dok umah sape???
hehhe.. hazizi sebok nak dok dlm pondok & main masak² kat c2
actually KPJ Sgor tgh wat raya merdeka competition
so msg² dept. wat la mcm² deko.. bwh tu plak deco kt sec. klinik
yg tadi tu deco kat bhgn customer service
since tahun ni sambutan raya & merdeka di sambut bersama..
dept. ni plak buat deco guna beras.. 1 Msia la katakan..

ok la smbg lagi jap lagi.. eh!!! ada lagi ke? ..
adaaaa... tp cite lain plak... hehhehe

1 comment:

  1. selamat hari raya aidiladha 1433h... maaf zahir batin drpd kami sekeluarga

    ReplyDelete

titiplah komen anda disini