Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Thursday, November 3, 2011

comotnya dia

selasa lepas hubby ajak makan @ kenny rogers, plaza alam sentral
sebenarnya 1 or 2 minggu lepas lagi aku tanya kenny rogers paling dkt kat mana
so, tercapai sudah nak makan kenny rogers.. ngalahkan org ngandung.. hahahha

sambil mkn dok sms dgn anak buah psl mak dia (kakak ipar) yg warded
so terlupa nak amik pic masa kat c2

x abis makan lagi hazizi sebok nak turun.. x nak makan dah..
aku pun layan jap sementara hubby abiskan dinner
elok plak depan KR tu ada counter ice cream Mc D
dia minta ice cream plak.. so belikan dia sundae coklat
tgh tgu order dak comey ni x nampak btg hidung..
pusing² tgk dia menyorok blkg aku.. aku pusing kiri dia g kanan
& sebaliknya.. last² dia cakap "ummi, jgn la tengok"
sah.. apalagi dia wat "projek baik" a.k.a. meneran
bwk gi toilet.. sekali tgk toilet unisex la plak..
kalau dah unisex, paham² je la.. nak x nak terpaksa gak la masuk
kang hazizi x selesa plak.. dah tu terus je balik

hazizi abiskan ice cream dalam kete.. smp umah ok lagi..
abi dia ajak mandi.. bukak kan baju dia terus dia main air dlm blk air
aku amikkan towel, terus g bilik air.. tup².. tgk la pic ni




































comot giler muka kena coklat yg jatuh kat baju dia
abi dia pun x perasan.. bukak baju terus kuar bilik air...
comotnya anak ummi & abi nih...

2 comments:

titiplah komen anda disini