Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Thursday, November 17, 2011

bertukar

semalam tetiba aku rasa bosan plak tengok drawer kat opis ni
dah memang kebiasaan kalau dah bosan apa lagi.. kemas & ubah la apa lagi

Oooppsss lupa plak nak snap pic before.. ada picture after je la ye
tapi kalau org yg dah biasa tengok drawer aku mmg tau la camne rupenye
idak la sepah mana pun.. kemas gak cuma susun atur barang tu je yg bertukar

































hehehe.. kemas dak? oh ya.. actually aku dah beli drawer organizer ni dah lama
kalau x silap dalam awal tahun ni.. baru ni nak update..
tu pun secara kebetulan mengemas baru teingat nak update

kat mana ek nak beli drawer organizer ni??
Aaaaa.. senang je belek katalog cosway ni..





































x yah la aku nak taip rege & size ye.. dah nampak terang & nayata kan kat picture atas ni kan ;-p

oh ya.. penyakit bosan aku menular sampai ke umah..
apsal??? hehehe.. apalagi tukar kedudukan almari kat dapur plak
tapi xde la nak amik picture pun.. ngeh3x

ok la bersambung di lain hari.. lain masa.. tu pun kalo dan.. ^o^

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini