Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Wednesday, November 30, 2011

besday november

apsal aku wat posting besday ek.. last posting pasal besday pun bln June lps..
hhehehe.. saje je.. hari ni kan penutup bln Nov'11.. & kebetulan hari ni besday adik aku yg bongsu
safinaz hanum bt ahmad anuar nama penuh lagi aku taip.. hehehhe

ok berbalik pada tajuk aku tadi.. bulan ni sebelah aku ada  4 3 org yg sambut besday
sebelah hubby ada 2 org.. kalau nak list down, bulan July la paling ramai sekali.. hehehe

ok permulaan bulan Nov'11 ni
16.11  F.I.L. abdul rahman bin hanafiah
18.11  adik ipar aku or pengantin hari sabtu ni mohd khirulnizam bin abdul rahman
20.11  anak dara saif, nur arinah bt mohd saifullah
24.11  anak teruna anum, muhammad eimran bin ahmad azlan
26.11  arwah ayah ku yg tercinta, allahyarham ahmad anuar bin mohd darus
30.11  adik aku yg bongsu tadi tu la

Al-Fatihah utk arwah ayah.. tahun ni genap 20 tahun arwah ayah meninggalkan kami
arwah ayah pergi pada 07.08.1991 bersamaan dgn 26 Muharram 1412
kalau ikut kalendar hijrah, dah 21 tahun.. 26 Muharram tahun ni jatuh pada 22-Dec-2011
sekejap je masa berlalu.. masa arwah pergi aku tengah menduduki trial SPM..























utk family member yang lain.. happy birthday diucapkan
semoga diberkati usia, bertambah rezeki, berjaya dalam apa jua bidang diceburi, bahagia dunia & akhirat.. Amin























note: picture ehsan en. google

2 comments:

  1. hepy bfday kpd semua yg menyambutnye pd hari ni 30.11.2011...termasuklah kpd abah :)

    ReplyDelete
  2. wah besday abah pun bln gak ke? krm slm kat abah & ma ye.. epi besday utk abah su ye

    ReplyDelete

titiplah komen anda disini