Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, November 22, 2011

Terharunya!!!

eh.. eh.. apsal tajuk gitu rupe.. hehehe.. aku nak cite pasal terharunya aku
ingatkan dah xde org ingat kat aku..
aku asyik ingat besday org... apa org tu x suka & sebaliknya.
tapi org x penah ingat kat aku.. kali ni aku rasa terharu sgt²
ada rupanya org yg ingat kat aku.. w/pun bagi sesetgh org mende remeh je
bg aku tak ternilai juga.. cam kopok ni





































minggu lepas aku chatting dgn adik aku kat kuala krai
dia ckp nak dtg opis.. tapi x conpem date
rindu katanya.. aku pun sama.. lama x jumpa sejak dia resigned
tup² dia cakap nak dtg hari jumaat.. aku plak lupa dah ada appt dgn Dr Gigi 18.11.11 lepas
ala.. x dpt gak jumpa dia.. xde rezeki namanya kan..
pagi isnin, taraaa.. ada beg plastik atas meja dalamnya kopok
actually aku krm kopok ni dgn dia aku bayo kemudian
tapi lain plak citenya.. dia bg je coz rindu kt aku.. huhuhu.. terharunya
terima kasih byk² siti suhara abdullah or cik su

pagi tadi sempat jengah jap blog my x-boss cik yat
terharunya bila dia wat posting ni..






























rupa²nya dia baca gak email merapu aku antor kat dia hampir setiap hari.. huhuhuu
bukan tu je.. menu masakan pun diberi nama aku.. layannnn




















thx yat coz ingat kan 'kami' lagi.. 'kami' ... ye 'kami'...
tgk plak posting kat blog dia lagi


























kamilah diantara x-staff dia dulu before dia resigned.. sofiah & cik su

thx kat both of you coz ingat kat akak lagi.. muah!!!

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini