Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Sunday, May 8, 2011

kisah hazizi lagi

selalunya seblm ni hazizi mmg akan menangis bila bwk ke nursery
ntah apa silapnya kami pun x tau..
sekrg ni aku dh x teman hubby aku antor dia ke nursery
coz so far tgk dia dah besar lagipn waktu opis hour aku x mgizinkan
lambat skit dh nak kena tulis buku kat guard
cam bdk² skolah pun ada.. dah tentu kita ni gi punch card

so berbalik pada kisah hazizi
dlm minggu ni.. cam biasa hubby aku akan drop aku dulu
hazizi.. herm biasalah waktu pepagi nak gi keje dia tdo lagi
so, aku tglkan dia baring tdo kat blkg
nak jadi cite hari tu.. elok aku kuar kete tetiba dia bangun
terus nak dok depan (aku perhati dr blkg kete)
bila pusing dia nampak aku kat luar.. aku cuak gak la
coz selalu mesti dia melalak nak ikut
teman punch card pun jadi la
asal aku bwk dia naik kat opis

aku saja lambai tgn & wat flying kiss
dia balas.. ermm.. dlm pelik tu.. kira ok la dia x nangis

smp je nursery, hubby aku cite
bwk dia turun, dia minta hubby aku sandang kan beg dia kat bahu
menonong je terus masuk nursery..
hubby aku pun pelik gak pe'el dia hari tu
tapi so far dia x nangis.. kira ok la kan..
hopefully, dia x meragam lagi selps ni.. ;-)
ni pic dia yg aku sempat snap masa dia tdo dlm kete baru² ni
lena sungguh.. syg hazizi.. muahh!!!

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini