Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Sunday, May 8, 2011

majlis pernikahan idlan & fatimah

30.04.2011, sepupu aku mohd idlan selamat diijabkabulkan dgn fatimah di taman melati, muar
tahniah utk korang berdua.. & not forgotten to mak saudaraku zaharah coz dpt menantu baru
& akan mendpt cucu sulung tahun dpn

ni je satu²nya gambo yg dpt aku snap
dulu rajin juga la amik gambo org kawin
la ni sejak ada hazizi, x dpt la nak buat cam g2 lagi


lepas je kuar tol tangkak nk menyampai ke muar, nampak org jual dhoyan tepi jln 
aku apa lagi, nyakat hazizi la

aku:  hazizi!!! ummi nampak durian.. banyaaakkkk!!!
hazizi:  mana²!!!! mana²!!!.. 
excited gila bila dengar durian

so, utk tak menghampakan buah hati kami
balik dari kenduri kami pun singgah la jap beli durian
ni la diantara pic yg sempat aku snap

terpaksa dudukkan dia atas bonet.. bkn boleh lepas
nnt ke jalanraya dia berlari



tgk la abi nya..sama naik dgn anak
suara dah xde pun masih mkn durian lagi


tapi durian ni x berapa umphh.. coz mengkal skit
so hubby aku beli skit jer



smp umah mak aku buatkan serawa durian
mlm tu mkn roti cicah serawa jer la
tapi hazizi x nak plak mkn serawa tu
dia minat durian fresh je kot.. hhehehhe

ok la smp cni je coretan aku kali ni.. dah kol 4.40am.. nak titun dulu..
sok nak tepon pak khalid, tanya mak aku masih kat umah dia ke x
kalo ada, aku nak amik bwk blk umah.. cian, pakcik ku nak kena ngantor plak
lagipun hari ni 08.05.2011 kan hari ibu... wassalam..ZZzzzzzzz

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini