Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Friday, July 20, 2012

01-Jul Part 2

masih berkisar pada tarikh 01-Jul... tapi kali ni kisah besday dak adeeb
hazizi panggil dia ikram coz nama penuh dia muhammad adeeb ikram bin sharul ikram
udah ikramnya disebut 2x.. mau tak hazizi ingat nama ikram je.. so, pendek cite.. lepas balik dari kenduri kawin staff hubby kami balik dulu umah mertua.. coz hubby nak bawak abahnya gi klinik, batuk teruk dah lama tak baik².. dalam pukul 4pm++ kot baru kami balik umah mak aku plak

jom layan muka² dak comey


actually kek besday tu utk adeeb & atuknya.. kebetulan besday meraka dalam bulan yang sama.. tapi atuknya tak minat makan kek

ok yang baju merah mickey mouse tu la dak adeeb.. dah 2 tahun umur dia.. sekejapnya masa berlalu

hazizi plak tak nak dok diam..

yang lain² tu anak² anum... herrmm.. apsal aku leh lupa nak amik gambo husaini ek..


acunya dak adeeb yang beriya nak buat besday adeeb kat umah mak aku coz katanya kat umah mak long ramai budak².. ok, tengok ceria tak budak² ni

tapi besday boy ni masam jer.. atuk tak ada ek... cian dia


haaa.. ni la mama dak adeeb

jom amik picture dengan mama plak ye


adeeb potong kek dengan hazizi.. erk.. apsal hazizi plak.. hohoho.. coz depa berdua pun kongsi besday bulan yang sama..


hazizi request lagi amik gambo.. apa² je la ye hazizi..

utk in, adik, mak minah serta farah & adik²nya.. terima kasih sudi datang umah mak long raikan besday adeeb kat cni..

p/s: aku ni memang dah makin pelupa sekarang.. 30-Jun birthday husaini gak la.. cian dia sambut 1st besday maknya tak de.. kena keje kat Penang kot..

nanti aku wat entry lain utk husaini plak.. cian dia hari tu asyik berkepit dgn bapak dia patut la aku tak ingat nak amik gambo dia..

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini