Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Monday, July 30, 2012

hazizi & husaini

kali ni nak cite skit je pasal hazizi & husaini
7hb July, maknya si husaini tak ada.. keje kat putrajaya ke mana ntah aku pun dah lupa
mak plak minta tolong bawak ke klinik..
so, kami angkut semua anak² anum coz hubby dia pun tak ada coz balik kg

nak jadi cite, budak² ni tak reti dok diam dalam kereta
sementara aku dukung husaini & teman mak kat klinik
hubby plak tunggu dalam kete dengan budak²... budak² ni dok selongkar poket belakang seat
aku pun tak berapa ingat apa yang aku sorokkan kat dalam poket tu
tau² diaorg dapat gula² banyak gak
sebelum ni aku pernah sorok dari hazizi.. coz tak nak dia biasa makan gula²
nah layan jap picture hazizi & husaini.. sayang gak dia dengan husaini..
dia cakap husaini adik dia.. punyalah marah dak eimran



adik nah .. skit je.. katanya pada husaini.. tak de dia bagi husaini pegang gula² tu.. kalau lama dalam mulut husaini.. dia dah bising.. 'dah adik.. dah cukup'... hhahaha



jeling tau masa aku amik gambo ni..

tgk picture husaini plak.. bersungguh² hisap gula² tu..

lantak la nak.. asal korang tak bertekak.. hehhehe

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini