Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Monday, July 30, 2012

entry terakhir Jul'12

rasanya ni n3 terakhir kot untuk bulan ni coz sok lunch hour sampai hari khamis ada tazkirah ramadhan
so mana ada masa nak update blog lagi kan.. kan .. kan.. melainkan aku ada mood nak update cam malam ni.. hohoho.

ok la malas nak cite panjang.. mungkin pasal ni gak mood aku ke laut kot.. nak tau ngape.. jom layan dulu picture ni..



agak² korang la.. ngape ek jadi camni??? keje tikus? tak mungkin
picture atas sekali.. hari pertama 'dia' masuk..
abis segala kentang, bawang aku hilang.. ada la tinggal sebiji 2 je bawang merah
kentang ditinggalkan bekas gigit je..
halia & bawang putih tak plak di usik... cili kering pun tak terusik

hari ke-2 'dia' masuk.. dikerjakan coffemate plak.. dari atas almari sampai ke lantai bersepah²..
melekit² lantai umah.. ubat aku plak dia koyak kotak tu je.. mgkn dia dah kenal tu ubat kot

hari ke-3.. serbuk teh.. serbuk kopi.. ada lagi coffemate 'dia' punggah
nasib baik garam.. minyak masak tak berusik.. kalau tak memang jenuh aku nak mengemas

hari ke-4...akhirnya aku dah tau kat mana 'dia' masuk.. 
coz aku ternampak ada serbuk apa ntah bertaburan atas mesin basuh
Ooo... cni kau masuk ye..




melalui pvc saluran air hujan neighbour aku 'dia' panjat... Gggrrrr.. malam tu gak operasi aku kemas belakang.. abis semua makanan aku masukkan ke bahagian tengah umah... nak pasang jaring ntah bila² nak buat.. 



oh ya!!!... mesti korang tertanya² siapa si'dia' yang aku maksudkan kan..
nah.. aku rasa ni tak de lain keje menatang beruk ni..
monyet ni memang dah lama berkeliaran kat kawasan perumahan aku ni
jiran² lain pun pernah kena gak.. dah panggil mbsa pun diaorg tak dapat tangkap



No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini