Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Friday, July 20, 2012

hazizi boring + sedey

27-Jun, kami 2 beranak duduk umah mak mertua coz nak minta tolong yati adik ipar aku untuk ambil hubby discharge hari tu.. so, pagi tu hazizi sebok dengan galaxy tab coz dia boring + sedey tak dapat tido dengan abi dia.. moh kita layan pic dia kejap



nah!!! mainan dah bersepah² kat belakang.. ada dia kisah.. dia tengok movie plak.. pegang sorang jangan harap orang lain boleh pegang. ni pun nasib baik dia bagi dak kila ni dok sebelah tengok² sama.. kalo kena mood angin tak betul dia.. jangan harap dia nak bagi tengok sekali











dalam pukul 11.00++ am kot kami bertolak dari rumah pergi hospital
masa kat hospital aku tak ada mood nak ambik gambar..so tak ada la pic 
bawah ni plak picture petang 



balik dari hospital, abi dia tido je dalam bilik.. dia plak boring, buat sepah lagi umah nenek dia.. tengok je la pic sebelah ni

dan seperti biasa, kalau mood tak bagus dia tak akan bagi orang lain usik mainan dia.. tengok je la, dia bagi mainan kat budak² tu sikit je
ok ni plak antara budak² yang mak mertua aku jaga.. dak pompuan ni kila namanya.. suka buat keje dalam diam.. pantang mak mertua aku tak ada. ada je keje dia buat.. hari tu dia tarik keluar reben dari laci mesin jahit, padahal laci mesin jahit tu mak mertua aku dah pusingkan ngadap dinding.. nampak innocence kan.. tapi pe'el memang buat mak mertua aku geram..

dak lelaki ni plak namanya aku lupa tapi dipanggil omei.. comel la sangat.. cenggeng ada la.. paling aku geram.. mengada² lebih.. dengan semua orang dia takut especially lelaki.. kecuali parents in law aku..pantang mak mertua aku hilang keje dia melalak.. adui.. geram sungguh aku

kalau diizinkan olehNya, aku ada rezeki lagi.. janganlah dapat pe'el mengada macam ni.. 1 keje pun tak boleh nak buat.. Grrrr

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini