Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Monday, July 30, 2012

15-Jul.. mengintai buah hati kami

ceh.. cam gempak je tajuknya kan.. tak ada apa pun.. cuma hari tu kami ke selayang
tengok kete sephia hubby masuk bengkel..

wat external make over ...



nah ni dia.. masa ni tengah dalam process nak tukar cat..



ok ni bahagian depan & belakang.. thx kat hubby coz amik kan gambo ni.. aku jangan harap nak turun .. bukak tingkap kete je bau cat dah menangkap kepala..

seminggu lepas ni.. 1st day puasa kete ni dah siap.. +/- 10 hari siap kete ni bercat.. pesan kat hubby belikan kek besday hazizi seblm dia balik umah mertua.. elok sampai parking lepas beli kek.. kete tak boleh start.. bateri kong.. terpaksalah hubby tolak kete sorang² ke bengkel.. udah la 1st day posa.. tapi aku tengah fikir.. boleh ke kete auto kita tolak??? herrmm.. aku nak tanya asyik tak tertanya..

sampai je kete kat umah mertua.. bapak mertua aku tak sabar² nak rasmi naik kete tu.. siap ajak adik ipar aku gi baazar ramadhan beli kuih.. hahaha..
tapi aku tak sempat nak amik gambo kete lepas cat.. coz soknya adik ipar aku dah berjalan bawak kete ni

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini