Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, July 10, 2012

buah nam-nam

baru sekejap tadi aku jenggah blog puan azlita siapa lagi kalau bukan empunya blog masam manis
terbaca kisah yang beliau baru posting.. berkenaan buah binjai

terus-terang cakap, aku memang tak pernah makan buah binjai ni
tapi bila pn ita kita ni sebut pasal keropok binjai cam pernah dengar
sama ke dengan buah belinjau? erm.. nanti aku risik² dengan mak


bila tengok gambar dalam blog pn. ita, tetiba aku teringat buah yang aku suka makan
buah nam-nam namanya.. favourite aku kalau balik kampung di Kg. Sg. Durian, Kukup, Pontian, Johor
rasanya masam² gak.. adui kecur air liur dok cerita pasal ni malam²


dengan rasa teruja.. cewah.. aku pun minta tolong la Mr. G carikan picture buah nam-nam
thanks kat owner picture ni.. minta izin pinjam ek.. kalau nak ambil sendiri gambar buah ni 
memang lambat la aku masukkan n3 ni.. insyaAllah plan tahun ni balik beraya kesana






dapatlah 3 keping gambar buah nam-nam ni.. 
rupa²nya buah ni jugak penawar untuk kencing manis click disini
hermm.. sesuai sangat untuk aku ni.. tak sabar plak nak balik kg.
minta² adalah buah nam-nam ni nanti.. erk.. mengidam ke? hehehe
mengidam nak makan buah nam-nam je.. kalau mengidam hazizi nak dapat adik
Alhamdulillah.. Amin.. tolong doakan ek.. :-)








2 comments:

  1. Buah nie kahsiat nya apa ya..
    Sye teringin nak dpt ank kembar..
    Pohin d bls ya...😊😊

    ReplyDelete
  2. Buah nie kahsiat nya apa ya..
    Sye teringin nak dpt ank kembar..
    Pohin d bls ya...😊😊

    ReplyDelete

titiplah komen anda disini