Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, July 31, 2012

The first 3 words you see describe you...

aku lama tak jengah blog kezen aku yang sorang ni..
ntah tetiba² tadi rasa nak usha jap.. asal niat aku ON laptop ni sebenarnya nak buat report
dah lain jadinya..

so berbalik pada cite aku usha blog kezen aku ni.. (oooppsss.. amik tak minta izin pun.. hohoho..
sat lagi bagitau)

aku tertarik plak nak tengok apa 1st 3 words yang aku nampak plak

mula² korang tengok pic ni dulu..



1st - AMAZING
2nd - BEAUTIFUL
3rd - HONEST..

so, ni 3 perkataan yang aku nampak mula² sekali..
hehhe.. aku tak nak la describe or cite panjang..
kang ada plak ngata aku perasan kan.. wakakkaka..
fikir²lah sendiri... hoho

utk kezen aku yang baik hati, akak pinjam ek... eh silap akak amik ek tempek kat blog akak plak.. 10Q


No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini