Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Monday, July 30, 2012

adui.. lemau betul

memang lemau.. 2..3.. menjak ni.. aku tak tau la ngape aku tak mood nak update blog ni
ni aku nak cite banyak cite tertunggak ni
mana sempat aku masak dulu la ye

2-Jul & 3-Jul.. hazizi demam.. aku & hubby gilir² amik emergency leave

1st day demam.. dia dok je kat umah dengan abi dia.. coz abi dia pun baru je lepas operation last week
nah ni picture dia yang hubby whatsapp masa aku kat opis

haa.. terlentang tido.. tak ingat apa dah masa ni..

ni hari ke-2 dia demam, time aku plak jaga dia kat umah.. perasan tak apa yang sama selain dari bantal yang dia peluk dengan bantal yang kat kaki dia seperti gambar 1st dia demam??  

cer tengok seluar dia pakai.. dah tukar baju lain.. seluar tu jugak yang dia cari.. huhuhu

tapi kan.. yang tak boleh blah.. orang demam dapat hadiah wwooooo... korang ada.. 
hazizi ada.. tak caya.. scroll down ek


lagi.. lagi.. 


lagi.. lagi.. dan lagi.. 




abi dia belikan power rangers samurai
esoknya sihat tak demam dah.. 
aku demam pun tak dapat hadiah.. anak demam dapat hadiah.. 








No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini