Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Monday, July 30, 2012

aku pun dapat hadiah gak!!

hari ke-2 hazizi demam or 3hb July tu.. hazizi dapat hadiah dari abi dia..
4hb July.. aku plak dapat hadiah dari hubby.. hahaha.. jangan jealous ye
tak de maknanya korang nak jealous kan.. 
herm.. ngape aku dapat hadiah?? tak kan jaga hazizi demam sebelum tu dapat hadiah kan..hehehehehe..




nah ni la hadiah aku dapat dari hubby..
Ooppss.. aku dapat 4hb July tau.. tapi aje snap picture hp ni pada 5hb July..
apsal plak kan.. aje la coz 5hb tu la besday aku..
hubby dah bagi hadiah besday kat aku
aku je tak bagi² lagi hadiah besday kat dia
tak ada idea nak bagi apa.. hubby cakap tak yah belikan apa²
cuma bayarkan duit lawyer untuk tukar hak milik umah kat bukit sentosa
coz umah tu dah abis loan dengan bank.. erk.. 


btw, masa hubby bagi hp ni.. hazizi jealous ok
yer.. dia jealous.. siap cakap.. 
'umi.. jiji nak pinjam kejap.. kejap je nak tengok'
haahaha.. ayat tak boleh blah


apa² pun terima kasih la kat hubby.. siap belikan casing peberet color aku lagi..
samalah plak warna kete sephia yang hubby cat semula tu..



No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini