Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Monday, May 28, 2012

bila nk terminated byk plak soklannya

baru sat² tadi aku kol 1 bank ni.. aku nak terminate the only 1 credit card aku dgn bank tu
b4 kol mmg aku dah agak, mesti byk soklan nnt

conpem.. soklannya pun dah boleh agak... 'kenapa cik nak terminate credit card ye?'
credit card kami byk kelebihan.. bla.. bla.. bla

aku dah kabo aku dah x nak guna... lagi byk plak rayuan
tau la korang masih 'berhutang' dgn aku.. erk!!!...
ye.. bank tu berhutang dgn aku coz aku wat prompt payment
bkn nak berlagak ok.. tapi aku jenis x suka berhutang..
susah wooo.. hidup dgn hutang..
lagipun selama ni aku buat loan je bkn aku guna sgt kad tu
drpd aku byr service tax utk mende yg aku x guna sgt
baik aku terminate... ye dak?

pendek cite, dgn segala rayuannya.. aku tetap dgn pendirian aku..
encik I nak terminate my credit card ye
dgn suara cam tak nak layan.. dia agreed je la dgn permintaan aku yg 1 tu..

hua huahua... ok settle dah 1 hutang aku.. hermm.. aku rasa cam nak terminate semua kredit kad je..
nanti aku congak² dulu.. hahha.. cam la byk kredit kad aku pegang.. sekrg ni tgl 2 je kredit kad aku..
bila fikir balik bkn aku guna pun.. 1 tu aku wat auto-debit utk touchNgo.. lagi 1 tu 1 auto-debit insurance..
kena cari blk agreement dgn ins. co. tu.. aku rasa tu pun xde fekdah pun aku bayo.. perabih duit je..
bkn kedekut okay.. tapi aku rasa mmg x berbaloi pun ada kredit kad pada org spt aku.. membazir semata²..
ok la, smp cni je coretan aku utk pembuka minggu ni.. bln ni aku mood hupdet blog aku mmg ke laut betul!!!

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini