Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Friday, May 25, 2012

huhuu.. sedey nyerrr



memang sedey.. bagi aku la.. bagi org lain.. apa ada hal
selama ni aku jaga elok².. aku rasa 2 tahun kot aku guna key chain ni.. 
tetiba petang semalam patah hujungnya.. uargghh!!!
ni buddy aku bagi masa dia gi Sarawak 
masa tu dia ada training pasal e-payment.. kalau x silap aku la

buddy aku dah resign.. ni salah 1 barang kenangan dia bg kat aku
hopefully our friendship tak kan terputus cam ni ek.. huhuhuhu.. uarggghh
missed u oledy..

♥♥♥♥♥♥

p/s: w/pun korang kata mende murah pun aku x kisah.. ni dah cam sentimental value.. pergghh..
coz bila aku tgk key chain ni mesti aku teringat kat my buddy yg sorg tu..
makin lama makin sonyap yo.. mesti dia too bz coz aku tgk status fb dia pun asyik blk lewat jerk
apa² pun.. take care ye..


No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini