Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Monday, May 7, 2012

3rd week hazizi kat taska baru

pergghh.. hari ni dah 07.05.2012.. sekejap je dah nak tgh bulan May
aku pun x perasan rupa²nya aku tak buat apa² N3 utk bulan ni
bz giler ke?? hahaha.. xde bz sgt pun.. tapi aku tgh kemaruk baca novel

ok la x nak cite pjg.. jom layan kertas keje hazizi utk minggu ke-3 di taska baru

aje aku nak tempek kertas keje dia tiap² minggu
mana tau nnt hazizi boleh gak tgk kertas keje dia kat dalam blog ni dimasa akan dtg kan
aku dulu mana ada mende² canggih cam sekrg.. wo!! wo!! sudah.. sudah!!! kang berjela² plak
cite aku kan.. hahaaha

30.04.2012
ni kertas keje pembuka minggu ke-3 hazizi.. korang nmpk gambo apa?
hahaha.. mesti korang susah nak tgk kan.. ni aku conpem mmg keje hazizi..

tenaga pengajar suruh smbg titik² ikut alphabet gambo rabbit.. hermm.. cam ni la jadinya
01.05.2012

xde kertas keje. ngape? kome semua tau kan cuti hari buruh

02.05.2012

ni zura (salah seorg tenaga pengajar) lukis gambo carrot
tugas hazizi.. cam biasa kena color.. yup.. ni conpem keje hazizi sendiri.. hehehhe











03.05.2012

kertas keje hazizi pada hari terakhir minggu ke-3

ni sah bukan keje dia.. wakaakaka.. xde nya dia wat secantik cam gini.. huhuhu















oh ya!! minggu lepas aku baru jumpa kertas keje dia pada minggu pertama yg hilang ntah kemana tu
rupanya ada dalam beg sekolah dia yg lagi 1.. huhuhu
nah ni la picture cendawan yg dia color.. herrmm.. agak² korang sape buat? hahahaa.. masih bdk lain yg buat..

btw, thx kat tenaga pengajar yg mengajar hazizi kat taska.. puan nai (pengusaha taska) serta staff² dia zura, hidayah & azie

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini