Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, May 15, 2012

hazizi sedey

semlm aku ada cite pasal hazizi sedey coz abi dia gi dinner malam sabtu tu lepas balik dari kenduri kawin kat mempaga

dia siap peluk kaki abi dia x bagi gi 'keje'
siap request abi dia buatkan bubur nasi.. cam la abi dia reti buatkan.. last² aku 'auta' dia suruh cari achik kat bilik.. baru abi dia leh kuar.. lepas tu aku buatkan bubur nasi utk dia.. bubur nasi kosong cuma letak garam je.. abis 2 mangkuk dia makan.. nah!! tgk bdk ni kekenyangan

start lps isyak, dia dah sebok tanya mana abi!!.. ngape abi gi keje lama sgt..bla.. bla .. bla.. ateh dia plak nyakat.. cakap abi dia gi dangdut.. atok cakap sama je pe'el cam abi dia dulu.. atok xde, abi dia sedey.. photostate abi dia budak ni.. ngeh³.. atok dia cite dulu abi dia siap kena bagi kain atok dia.. aku pun dpt idea cari kain pelikat abi dia.. nah!! siap cium & sarung kain abi..




16.05.2012

aku lupa nak masukkan sessi perbualan tepon abi & hazizi malam tu

hazizi:  abi.. buat apa?
abi:  keje la
hazizi:  abi keje kat mana? kenapa ada lagu?

telinga tu peka aje..
hahhaa.... ateh dia x abis² nyakat kata abi dia gi dangdut

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

petang semlm dlm kete.. aku cite lagi psl cite ni
pas tu hazizi teringat sesuatu & tanya balik abi dia

hazizi:  abi.. kenapa ada lagu² tempat keje abi ha?
abi:  ada orang pasang lagu.. kenapa?
hazizi:  bising la.. jiji nak cakap pun tak dengar..

wakakakaka.. hazizi makin cerdik.. Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini