Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Thursday, May 31, 2012

31-May.. 15 tahun dahulu

hari ini dalam sejarah.. pada 31-May-1997.. sepasang mempelai telah selamat disandingkan dengan pelamin yang digubah oleh bapa saudara pengantin perempuan, Abu Yazid Bin Ahmad..

cewah.. cam nak baca berita je.. wakakkaa
pada tarikh ni, 15 tahun yg lepas.. masa ni kenduri kawin aku & beloved hubby baharuddin abdul rahman
tema color pelamin aku masa tu merah & putih.. cam bendera jepun.. sebelah lelaki plak tema color kuning..
Dua² pelamin pak yazid yang buatkan.. sekrg ni pak yazid cakap dia dah nak pencen.. malas dah nak buat gubahan, pelamin segala..

walau apa pun terima kasih kat pak yazid coz banyak tolong dalam majlis perkahwinan aku dulu serta adik-beradik & adik² ipar aku juga..

untuk suamiku tercinta... terima kasih kerana sudi melayan kerenah aku yang banyak songgeh ni..
minta maaf la bang.. ayg tak pandai nak bermadah ayat² jiwang ni.. huhuhu

2 comments:

titiplah komen anda disini