Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Monday, May 7, 2012

hazizi tak sihat

minggu lepas sejak hari sabtu 28.04.2012, hazizi x brp sihat
demam, selsema & batuk berkahak

masalah hazizi ni dah nak masuk 4 tahun tapi x reti² gak nak hembus hinggus
mana nak cepat sihat.. batuk plak x reti nak buang kahak
dgn bangganya dia siap leh cakap kat aku 'ummi, jiji makan kahak'
adui.. 02.05.2012 bawak dia check up lagi sekali
Dr cakap kahak dah penuh kena sedut gas gak..
aku paling x suka bab sedut² gas ni.. aku pesan kat jiji lps ni jgn telan kahak
buangkan nanti kena sedut gas.. bukan apa, kalo dilayan sedut gas ni leh jadi asma plak
so far dak hazizi ok.. memang xde asma..

aku ingatkan dia takut kena sedut gas coz aku ingat dulu masa admitted pasal H1N1 dulu dia punya takut tok sah cite la..

lain plak kali ni.. nurse bagi dia pegang terus dia amik.. tanpa byk soklan.. herrmm

ok rilek je dia.. aku siap pesan.. kalo penat tukar tangan kanan plak..

ngikut je dia.. tanpa bantahan..

alhamdulillah, sekrg ni dah ok skit. demam dah xde.. cuma batuk masih ada skit² lagi.. mudah²an hazizi cepat sembuh ye nak.. abi nak ajak jalan² ni.. jgn demam lagi ye

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini