Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, May 8, 2012

Hari Ibu

hjg minggu ni 13.05.2012 ialah hari ibu.... dalam kete pagi tadi aku saje usik hazizi

ummi:  jiji, hari ibu jiji nak bagi ummi apa? (aku tanya cam la dia paham hari ibu tu apa)

tanpa menunggu lama, hazizi terus jawap

hazizi:  bagi kek

dah dia jawap cam tu, aku excited plak nak tanya lagi

ummi:  kek apa?

hazizi:  kek coklat

jawapan ikhlas dari anakanda kami.. tapi ntah ye ke idak kek coklat tu kalau x kami yg belikan .. wakakaa


pada semua ibu² yg membaca blog aku ni aku ucapkan selamat hari ibu.. terima kasih coz sudi jenggah blog aku yg x seberapa ni..

btw, dulu aku ada terbaca bahawa jangan sambut hari ibu (baca link ni yg aku jumpa tadi)
tapi bagi aku, selagi nawaitu kita tak menyimpang apa salahnya.. asal niat kita utk gumbirakan hati ibu kita
bukannya menyembah or mengagung²kan fahaman agama lain.. why say u?

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini