Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Friday, May 25, 2012

Majlis perkahwinan Ina & Nizam - Part 1

19.05.2012 lepas kami gi kenduri kawin adik ipar anum kat Marina Island Hall Lumut, Perak
the only dotter dlm family lan (hubby anum) & yg aku dpt tau, pengantin lelaki plak the only kumbang dlm his family anak ke-3 dalam family dia

dkt semgu baru nak hupdet kan.. hadui.. mood nak edit gambo xde.. mood ke laut betul... uargggghhh
moh layan gambo yg sempat aku amik hari tu

ni kad jemputannya... too simple.. yg border bunga² tu aku yg tambah yer.. kosong bebenor aku tgk kad ni.... suka hati aku je kan

ni ofkos la pelamin.. x kan korang x tau kan.. nggeee
lenggang giler kat dewan ni masa ktorg sampai.. padahal dah kol 12pm++
mgkn jemputan ikut time kat kad jemputan kol 1pm kot.. cer tgk kat kad kat atas tadi tu


  
4 gambo ni semua kat main table except lauk-pauk yg kat bawah sekali
main table arrangement aku tgk serabut la plak.. mgkn coz diaorg buat bentuk 'U' yg sempit.. maybe gak pasal bunga² yg berserabut tu kot.. or maybe color bunga tu yg buat x menyerlah

lauk-pauk disediakan not bad la rasanya.. tapi aku x berkenan betul dgn katering yg menyediakan utensil .. ada ke garpu berkulat.. dah tu berkarat plak tu.. sudu plak cam x basuh je ada bekas cili.. bekas isi lauk pun ada yg sumbing.. tolong la, sepatutnya benda cam ni org katering patut ambil berat gak tau.. hadui

btw, aku ada bgtau staff caterer tu pasal garpu & sudu, dia just amik garpu & tinggalkan je sudu atas meja.. herrmm.. aku pun malas nak kata apa coz sebok melayan anak kami yg sorang tu

ni plak dekat dgn pintu nak masuk dewan.. selain 2 area ni ada lagi 1 area tempat tuan rumah letak door gift utk tetamu.. strawberry jem utk org dewasa & gula² untuk bdk² 

ni la rupa pengantinnya.. pengantin lelaki drive sendiri kete mini tu
diiringi dgn motor lama yg ditunggang oleh abg pengantin perempuan.. masa ni aku tak sempat nak amik gambo coz sebok dgn hazizi & sepupu sepapatnya

semoga ikatan cinta kalian kekal ke kiamat. Amin Ya Rabbal Alamin
ok, sambung lagi ke Part 2.. kali ni pasal kanak² riang plak..

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini