Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Wednesday, January 4, 2012

Azam Tahun Baru

ada ke Azam Tahun Baru dalam kamus hidup aku?
indo ado.. x yah la korang tanya apa azam tahun baru aku
memamg xde.. ok.. full stop..

tapi kan.. tahun ni aku tetiba nak berazam plak.. tu pun lepas balik dari routine check-up pagi tadi
aku cakap kat hubby, lepas ni x nak makan nasi sgt.. makan nasi pun weken jerk
hari keje.. aku nak makan bekpes roti, lunch biskut & dinner buah,,
erkk.. boleh ke?.. hahaha. berangan je lebih.. buatnya ntah bila² aku pun x tau
tapi pokok pangkal kena 100% buat la kan.. kalau idak, cam tu je la gamaknya

haaa.. sebab tu aku dah bgtau awal².. aku ni xde azam tahun baru..
x penah nak jadinya.. so, x payah la nak berazam².. kih kih kih

lagi 1, aku ingat nak try buat entry kat blog at least 1 entry/day..
hermm.. boleh ke? weken dah memang out la.. kah kah kah..
ok la nak sambung koje plak.. adios!!!

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini