Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Wednesday, January 18, 2012

kenduri kawin.. eh bkn dah habis ke?

haha.. ada lagi.. mertua aku dapat 2 jemputan kawin ahad lepas @ 15.01.12
mgkn trend sekrg aku rasa diaorg x tunggu cuti sekolah nak buat kenduri kawin

ok mula² kami ke Kenduri Kawin di Kuang .. ni kawan lama bapa mertua aku..
actually ni majlis kawin utk anaknya yg ke-4.. dari 1st to 3rd kenduri memang x dpt jemputan
since pakcik hasan ni jemput sampai ke kedai bapa mertua aku
jadi bapa mertua aku x sampai hati plak x pergi.. bawah ni sedikit gambo pada majlis tu
pengantin pun dah abis makan masa kami sampai..



dia makan sikit je coz nampak abi dia dok kat umah jiran c2
rupa²nya ada kolam ikan.. herm.. terus melekat c2 smp x nak balik
malas aku nak byk cakap.. aku dukung terus pujuk dia coz masa tu dah pukul 2.00pm++
kenduri lagi 1 kat jalan salehuddin KL belum pergi lagi








yg ni plak picture kat majlis kenduri kawin kat Dewan Tan Sri Mahfoz Khalid, JKR

ni kenduri kawin anak buah adik kpd bapa mertua aku
kira adik-beradik ipar bapa mertua aku la

hazizi seperti biasa x kan dok diam punya... moh layan gambo² kami.. 
eh silap.. byk gambo dia jerk.. jom layan



















masa kami sampai org yg
main gamelan & gong ni semua
tgh packing nak balik
so hazizi sempat la amik gambo
kat cni jap.. & then smbg
kat pelamin

nasib baik la xde org sgt



abis decoration kat pelamin dia wat
jadi bola..


x caya.. tgk gambo ni plak
betul dia ingat mende alah tu
bola sepak



ni plak tgh syiok makan
kek pengantin

abis 2 potong kek dia makan


dah abis makan.. abi dia suruh posing
kat luar ni..

tapi kan apa sinonimnya gelas tu dgn
water fountains kan.. hahahaha

ada la org yg malas nak letak gelas tu
dalam dewan semula.. lepas merokok
kat luar letak je gelas tu kat cni

xde kesedaran sivik langsung. huh!!


ni je gambo kami bertiga
tu pun minta tolong cameraman
pengantin amik kan..




ni plak gambo hazizi dgn 2 pupu dia
cantik plak warna baju bdk² ni
erk.. hahaa.. dah tentu la warna
peberet aku.. mesti la cantik..
hehehhe


ok dah puas main kat luar....
pengantin pun sibuk bergambo kat luar
hazizi amik kesempatan posing kat
pelamin plak..

comey tak!!!


ni masa nak balik
tunggu abinya hazizi amik kete jap
coz bapa mertua aku dah x larat nak
jalan jauh




lepas balik dari kenduri ajak dia mandi
kononnya nak suru dia tido

herm.. xde maknanya tilam dah terbentang
xde dia nak tido

abi dia yg 'berlabuh' dulu.. hermm...

psttt.. pst.. abi.. bila nak redeem
voucher Aquaria tuh?? ngeh3x


No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini