Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Monday, January 9, 2012

semalam yg ceria

ye semalam hazizi ceria sesangat selepas 'drama sakit kaki' yang dibuat pagi semalam
sakit kaki? ye sakit kaki.. ntah ngape subuh semalam dia menangis kata kaki dia sakit
tengah abi dia dok sapukan minyak.. dia terlelap.. ok la..
dalam pukul 9.00am++ dia ngadu sakit kaki lagi.. masa tu aku tengah wat keje kat bawah
aku naik & dukung dia bawak turun bawah.. sampai bawah aku tanya kat mana sakit
dia pun tunjuk.. aku tengok xde apa² pun.. ok mulakan acara testing. hehhehe
aku suruh dia jalan.. ok je.. sambil mulut merengek².. aku suruh dia lompat.. aku suruh dia lari
ok je.. saje la tu nak manja² dgn abi & ummi dia la tu
bila bagi puzzle terus sihat.. tersenggih²..

dalam kol 12pm++ kami kuar balik umah mak & mertua.. mula² singgah umah mak dulu
punyalah happy sesangat dak hazizi bermain dgn sepupu² dia.. berlari² main bola dlm umah
sementara dia dok main bola.. aku amik gambo hussaini.. dah 6 bulan umur dia























dah pandai mengagah.. suka sangat kena agah.. terkekek gelak






















































































tengoklah gambar budak² kat atas ni.. ceriakan semuanya..seronokkan jadi budak²..
dah puas lepak² makan aiskrim.. kami balik umah mertua plak
kat umah mertua dibuat aksi dinosaur plak.. terkekek² achik dia gelak..
tapi aku tak amik gambo coz semua tak pakai tudung kan.. hehhehe






















tengah aku baca newspaper.. dia pun sebok gak nak baca.. macam la paham
sampai tertonggeng² baca.. x lama lepas tu dia tengok cite U&I kat galaxy tab plak
tau² tengok mata dah layu jer.. tepuk² skit terus terlelap.. penat sgt la tu lepas main bola dgn anak² anum

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini