Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Wednesday, January 4, 2012

Nikon 1 vs Sony NEX-5N

EErrrmmm.. dah lama nak wat N3 ni tapi asyik lupa je
actually aku tgk iklan kat TV sebelum ni.. cam tertarik plak tengok 2 brand digital camera ni







































rege dua² camera ni kalau ikut kemampuan aku ni mmg la x termampu nak beli
monthly salary aku sebgi kerani cabuk ni pun x smp byk ni.. huhhuhu
tgk je la gambo camera idaman qolbu.. isk isk isk.. hehhehe
kalau nak beli gak kena menabung la kan.. aku ni bukannya jenis minat nak buat MLM or etc
takat gaji yg aku terima tiap² bulan tu memang xde harapan la
melainkan kalau ada durian runtuh.. erk.. ada ke?.. kalau ada, aku beli ke nanti?
herrrmmm.. kdg² kita ni plan je nak beli itu ini.. bila dah ada duit kat tangan.. 
lain plak dibeli.. hajat tak kesampaian la jawabnya.. ahaks..

thx Mr. G coz tolong dapatkan gambo Nikon 1 & Sony Nex-5N ye

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini