Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Saturday, January 7, 2012

dah 5hb January 2012.. baru ni dapat

ye betul... x caya ke.. dah 5hb Jan. co. aku baru bagi diary & kalendar..
kitaorg memang dah biasa.. mana taknya.. tiap² tahun gitu
ni rupe diary & kalendar tahun ni









































ok la kan.. drpd x dpt langsung.. tapi yg aku rasa terkilan.. dah bertahun² tapi masih x berubah
aku keje cni dah nak masuk 16 tahun pun

2 mende ni semua staff akan dapat seorg 1.. tu pun tahun baru dah start.. huhuu
hope dept. berkaitan boleh la 'committed to be better' w/pun dalam hal² yg kecik cam ni
kdg² segan gak dgn customer yg bertanya.. tapi nak buat cam ne kan.. bkn kami yg buat / order.. erk
hopefully xde la org nak saman aku kan.. aku berkata yg benar..

harap² mende ni x de la berulang di tahun² yg mendatang..

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini