Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, January 3, 2012

kakak mana? abg mana? una mana?

sampai je umah mak lepas je balik dari umah mak minah
hazizi tanya 'ummi, mana kakak.. abg dgn una?'
erk.. diaorg xde la hazizi.. diaorg ikut mak gi duty kat i-City la
cian.. dekat kol 11pm lebih baru diaorg balik.. hazizi pun apalagi seronok sgt la
kawan² nak main dah balik... siap bagi coloring book kat mawaddah, eimran & husna
lepas tu aku plak bagi baju boboi boy kat eimran & husna utk mawaddah aku beli baju lain
coz baju boboi boy tu xde size utk dia.. seronok sgt pakai baju tu
lain kali leh pakai sedondon dgn hazizi ye sayang..
























tengok la budak² ni seronok sgt bila sesekali jumpa
baju pun x nak tukar.. bila aku tgk balik baju yg husna & eimran pakai
pas tu compare dgn baju hazizi.. aku rasa cam traffic light plak
coz baju hazizi sama patern dgn eimran cuma warnanya kuning..
sib baik baju husna bkn color merah menyala.. hehehehe























kebetulan malam tu tahun baru.. ada org yg main bunga api..
aku bukak pintu depan... bukan main seronok anak² ni tengok bunga api
dkt kol 1am pun x nak tido lagi smp kena paksa baru masing² nak masuk tido

2 comments:

titiplah komen anda disini