Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, January 31, 2012

Dinner @ SACC Mall

ni siaran tertunda.. keh keh keh.. cam la siaran tv plak nak tertunda kan
sebenarnya nak post cite ni last week tapi bz memanjang..

ok 25/1 yg lepas hubby bawak dinner kat SACC Mall, Shah Alam
boring tak tau nak makan apa.. masa baru² smp.. suasana c2 masih dalam CNY
ye la hari ni pun baru hari ke-9 kan.. so decoration semua masih lagi dlm mood tu la
ok jom layan picture yg sempat aku snap... layan!!!.. (erk pinjam jap je fafau)

ni la decoration yang aku bgtau tadi
kreatif gak diaorg buat naga guna belon

sampai ke syiling hall SACC Mall diaorg buat..

erk cam ne aku amik gambo belon kat syiling tu ek... hermm.. korang jgn ingat aku nak baring kat tgh² hall tu..

xde maknanya.. aku pegang je camera tu secara terbalik & snap.. sib baik tangan aku ni ok bila amik gambo
(hehhehe.. riak la plak)
 hazizi nampak belon besar² ni dah seronok sgt..

sempat gak aku snap picture dia kat atas pentas ni.. sib baik gak x ramai org.. kalau ramai mau gamaknya security tu suruh turun.. hehhee

lepas tgk belon, ajak dia makan.. herm.. hampeh.. dia lari terus ke kedai adidas

bukan beli kasut or baju.. no no no..
dia nampak bola.. mende besar² dia x nak plak pilih.. bola yg agak tersorok tu pun dia nampak

ye kedai tu dah jadi cam playground dia
ikut sedap dia je nak sepak bola dalam kedai tu.. huhuhuhu.. sib baik xde mende pecah
 hubby ajak kuar.. xde dia layan..

lama² pujuk dia gi jalan²
 aduh!!! tersilap plan.. ajak jalan terjumpa plak kedai jual toys..

wah apa lagi dak comey ni 'shopping' la.. 'ni aku punya.. ni pun aku punya'
sikit punya sedap dia cakap

bila tanya jiji ada duit x? 'ada, kat abi'
amik ko.. sesedap ajinomoto kuar dr mulut dia

abi dia suruh letak balik.. herm.. xde dia dengar
 lagi dia pilih byk² ada la..
tengok la tu tangan dia penuh dgn mainan.. sampai tak cukup tangan pun xpe.. sanggup nak bawak

minah² yg dok lepak kat kedai c2 suka sgt tgk aksi dia ni..

 lepas suruh dia pulangkan balik..
dia tgk mende lain plak.. tgk la muka dak comey ni

lepas di pujuk dek abi dia..

ok dia setuju nak amik set ultraman..

 ni la set ultraman dia.. kebykkan semuanya color merah.. peberet color dia & aku gak la.. hehhehe

ni aku amik gambo guna continuous format.. layan picture ni jap ek
dari mula smp abis.. hehhehe

  continuous format lagi...
 dan lagi.. heehhehe

staff² kat Nandos plak menyakat...
'abg nak 1 boleh'

jawapan standard hazizi

TAK BOLEH NI JIJI PUNYA..

gelak je la staff² kat c2 nak kata apa lagi kan
 sementara tunggu makanan sampai.. snap jap picture kat Nandos ni


ni menu kami.. hazizi kongsi je apa yang kami makan.. dia bukan nak makan sgt mlm²..

utk aku, aku pilih menu mild peri

hubby plak honey & herbs ke apa ntah.
dia memang x tahan pedas.. aku plak nak try yg lebih pedas.. tapi perut tak mengizinkan since ada gastrik..

mau pedih perut cam di hiris² nnt.. huhuhu

air yg aku order ni dah lupa namanya..
lama x minum kopi ais..

ok la smbg lagi nnt.. adios!!!

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini