Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, March 20, 2012

2nd time baru dpt beli

hari ahad lepas dalam pukul 11am++ adik ipar aku yati called

yati: kak, kat mana
aku: umah subang
yati: jom gi GM Klang
aku: haha.. ktorg baru g semlm, jap cakap dgn abg baha

akhirnya janji termerterai (poyo)
kami jumpa kat shell kesas h/way dkt dgn opis aku

smp² je kt GM Klang, hazizi tanya
hazizi: ummi.. mana kompang tadi? (* dia apa² pun semuanya tadi w/pun mende tu dh berhari² terjadi)
ummi: dlm hati lor ingat lagi ke.. x puas ke memekak kat kedai tu semlm
nah ni la aksi² hazizi kat kedai tu
kebetulan kompang tu mmg tgl 1
dia wat cam kedai dia je lagaknya
xde dia kisah org lalu lalang
smpkan ada sorg mamat tu perhatikan je pe'el dia..

org kedai pun siap cakap
' dah 2x dtg cni main kompang.. kena beli lah ni'

hahhaa.. abi dia beli gak la kompang tu utk buah hati kami ni

akhirnya dpt gak idaman qolbu hazizi.. hik hik
 ni rupe kedai tu.. org ramai.. hazizi wat hal dia.. dah x ingat org lain..

x lama tu, hubby minta aku cari baju hazizi.. biar dia teman abah dia yg x larat jln kat kedai di luar bangunan sambil jaga hazizi

aku dah melilau byk kedai tp yati, mala & MIL masih lagi kat kedai tudung..

yus hubby mala siap cakap "dok kat kedai ni punya la lama beli tak jugak"
hahaha.. nasib la yus.. aku plak dgn misi aku cari baju utk hazizi.. dpt la beli skit (2nd time g baru dpt beli.. fuh)
org kedai ckp, hjg bln ni baju² baru akan smp utk stock raya. herrrmmm


oh ya! hubby cite masa aku masuk lagi sekali kat dlm.. hazizi wat free concert kat luar
dia main kompang nyanyi lagu trek tek tek.. org tgk semua geli hati
hubby lupa plak nak snap pic dia.. kalo ada leh aku tempek kat cni kan..


dah alang² bawak parents in law & ipar duai berjalan.. aku suggest kat hubby bwk diaorg p kedai jual brg makanan arab kat Mahnaz Food (Jln Bt 3 Shah Alam).

dari diaorg x shoping apa² kat GM Klang, diaorg berbelanja beli kurma, buah tin & mcm² kat cni

siap shopping hubby belanja makan nasi arab kat Arabic Food (Sec U2 Shah Alam)

usai makan semua lepak kat umah aku, solat & mandi.. relaks².. +/- 6.30pm semua pulang ke destinasi msg²
aku & hubby antor parents in law blk Tmn Melati..

utk adik², thx coz sudi singgah umah kami yg cam tongkang pecah.. hahaha


3 comments:

titiplah komen anda disini