Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Wednesday, March 28, 2012

Good Luck My Friend!

hermm.. lepas sorang² resigned.. aku ni masih bermastautin kat opis ni
diam x diam tahun ni aku dah 16 tahun berkhidmat kat cni
eh!!!.. aku bukan cite psl aku.. intro je ni.. hehhee
ok, kali ni exec aku yg baru aku kenal sejak dari Jan'12..
namanya hazlina.. org banjar yg x tau cakap banjar.. hahhaa.. jgn marah ek...

isnin lepas kami makan sama².. lunch pertama & terakhir aku semasa dia berkhidmat kat cni.. huhhu
jom layan pic ni!!

yang bertudung biru la empunya diri hazlina abdul kadir

kak ina, tgk apa kat pinggan tu.!!!

ada org syok sendiri. wakakaka

kak yati, masa makan la bukan masa tdo.. haha.. jgn marah
gambar together² seblm chow

Oooppss sempat lagi last pic aku & farah.. kat opis panggil shikin coz dah ada staff lain nama farah
air yg kami order

ice lemon tea utk aku
(x tau la nak pilih air apa.. lgpun senang. selalunya air ni kurang manis.. & betul tekaan aku, memang kurang manis)

air mangga pilihan lina & farah

coconut lychee pilihan kak yati & kak ina


menu yg telah diorder..

tom yam merah pilihan lina
yg lain² amik tom yam putih je
ikan siakap 3 rasa, sayur + & soft shell crab..
burpp... kenyang sudah
sambal belacan x luak pun.. hehhee


yang lain² cleared except 'bunga' hiasan.. hehhhee
antara decoration kat restoran ayuthia
(ntah betul ke idak ejaan ni.. main taram jerk. hhehe)

apa² pun.. thanks pada hazlina coz byk gak bagi tunjuk ajar, thanks gak coz sudi jadi pendengar setia.. (tetiba teringat kat cik yat.. u all berdua x byk beza cuma ketinggian je.. hahhaa.. jgn marah CY)..

All the best to you.. Good luck!! semoga cepat dikurniakan zuriat.. Amin Ya Rabbal Alamin

2 comments:

  1. Sukaaaa....kudos kak pia...rajin buat blog :) sayang slalu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. herrmm.. sape plak yg x kenalkan diri ni.. huhuu.. hazlina ke ni or farah? cer cite cer cite.. or org lain? tp bdk² opis je panggil kak pia ni.. :-)

      Delete

titiplah komen anda disini