Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Thursday, March 15, 2012

cite pasal blogger

masa wat entry penyedap tekak tadi.. aku teringat seorg blogger Che Mat Gebu or CMG
suka gak aku tgk & baca blog CMG ni..
mgkn aku ada darah org johor kot.. kdg² bila baca blog CMG ni ada ayat² yg
aku dah lama x dgr.. maklumlah dah jrg balik kg..

kalau korang rasa nak cari resepi.. korang tinjau² la blog CMG ni yer..

seronok gak baca 'celoteh' dia kat blog tu.. hehhee.. to CMG all the best to you.. jgn mrajuk selalu ek.. ;-)

btw.. jom layan pic dari blog CMG.. CMG tumpang tempek kt blog kawan ek.. (mesti CMG ckp aku derhaka x minta izin.. hehhhe. jgn marah..CMG)

Dalca Ayam Ala Johor lempeng pekak

sambal tumis petai asam rebus bendirsz_dsc_5734rsz_dsc_7971(1)

Oh ya!!.. btw, lagi 1 yg buat aku minat jelajah blog CMG ni coz dia guna pinggan mangkuk corak lama.. hermm.. memang klasik..

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini