Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Thursday, March 8, 2012

missed call

7.15pm semlm aku dpt mis kol dari umah mak.. cuak aku.. apa jadi dgn mak !!!
actually ada 2 mis kol dalam masa dkt².. 1 lagi x-school mate aku.. apa² pun yg penting kol mak dulu

rupa²nya mak nak bgtau.. siang tadi pak yazid dtg umah, tolong tengokkan mak.. kemas umah, siram pokok bunga dll... Ya Allah.. terharunya aku..

baru tadi aku sempat kol pak yazid.. aku cakap terima kasih kat dia. sib baik pak yazid dah pencen.. sakit pening mak kat dia la mak ngadu.  mak kami jenis x suka bgtau kat anak².. kalo aku tepon mesti dia kata dia sihat je :-(

x sabar nak balik umah mak sok mlm.. aku dh belikan stok lada hitam. mak dah lama x minum air lada hitam tambah madu

mak tunggu org blk ek.. !!

p/s: rasa cam nak cuti je esok.. hermm camne ek

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini