Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Saturday, March 31, 2012

Langkawi Part III

lepas makan masuk bilik.. kuarkan brg² yg patut.. mandi.. & siap.. Jom hazizi kita jalan lagi

lama aku x tengok pokok puding ni.. ntah apa nama aku pun x tau

tgk la hazizi..siap bawak 2 topi..
destinasi kami ke Dataran Lang..
jom layan hazizi kat cni plak
sempatlah kami merakam gambar disini.. seronok sangat hazizi.. bising mulut bertanya burung apa ni ummi?? fuyoo besarnya!!!
kat bahagian atas plak.. perasan tak hazizi x pandang camera.. nak tau ngape?? ada org pegang ular sawa x jauh dari tempat dia duduk.. hahhaha
lepas lepak² kat Dataran Lang.. kami cari coklat plak kat Kedai Haji Ismail Group..

depan pintu masuk hazizi dah nampak lolipop.. hazizi.. lolipop tu bkn boleh makan nak.. dalam tu baru ada 15 biji lolipop tau
makan mlm tu kami ke kedai airport corner.. sambil tgu makanan sampai aku sempat snap pic ni.. masa siang x nampak apa function batu² ni kat tgh round-about .. rupanya bila dah mlm baru tau ada lampu.. warna warni

aku x amik pun picture makan malam ni coz aku xde mood. gigi aku sakit.. huhuhu.. lps blk makan aku telan ponstan.. terus terlelap

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini