Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Thursday, March 15, 2012

penyedap tekak

hari isnin lepas aku x tau nak makan apa masa lunch hour
aku pesan kat hubby belikan roti
dia belikan smp 2 pack roti.. 1 roti cream.. 1 lagi roti kismis + gula..
Gula!!!.. dah dibelikan makan je la kan..
aku makan skit² tiap² hari .. tapi hari ni sebab nak nyedapkan tekak yg dh bebrp hari dok mkn roti lunch hour ni
aku makan sambil tgk blog² masakan.. wakakaka.. abis sudah roti yg hubby beli

hehehehe.. tq abg..

cer korang tgk gambo² ni.. terliur tak.. hahahaha.. thx kat blogger ummi zaihadiazlita azizDayang Jack a.k.a. DJady mak lang azie & Ros ni
aku pinjam sat pic u all ek..

mau tak selera aku perabihkan roti lunch hour ni.. ngeh²











No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini