Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Thursday, December 1, 2011

01.12.2011

hari ni 01.12.2011.. herm.. x tau nak posting apa
kepala otak ni cam blurr gitu.. heehehe

malam ni kalo sempat nak packing beg, toto, bantal segala

sok pagi ingat nak ajak en. hubby g bank jap
buat kat atm baru.. asyik tergendala je nak gi buat
btw, aku sayang benarnya nak tuko atm kad meben aku tu
bkn apa, masa meben mula² nak tukar atm kad warna kunen hitam yg korang pakai sekrg ni
depa kuarkan special edition, warna biru with pic bgnan meben KL Main
so kira nampak lain skit la kan .. cantik pun cantik
lagipun kad sekrg bkn cam kad dulu, ada nama.. yg sekrg ni leceh susah nak kenal kad atm sape
kalo sign kat blkg kad tu bkn tahan lama pun
btw, cuba tgk kad aku kalo x caya.. cantik x.. lain kan dari kad atm meben yg kunen hitam tu























even kad ni xde nama tertera tapi aku leh kenal lagi
yg kad atm ni aku punya... hehehhe
syg nya nak tuko.. masalah kad cuma x boleh guna kat ATM machine baru je
kalo ATM machine lama no hal.. ok je
staff meben suruh aku amik eraser pencil, gosok kat chip dpn kad tu
tapi still x leh guna.. huhuhuu.. tgk la esok kalo sempat kena tuko gak la
bkn apa, kalo emergency nak withdraw nnt xde la susah nak cari ATM machine jenis lama

lepas settle tu baru aku balik umah mertua.. tlg apa yg patut coz lepas tu nak bertolak ke Kg Gajah
lusa nak bwk pengantin a.k.a. adik ipar aku le.. yg nikah 15.10.11 tu
lusa kenduri kawin dia sekali dgn adik pengantin pompuan
pengantin pompuan 2 beradik je.. adik dia dh nikah & kenduri kat seblh pompuan mgu baru ni
so, wat 3/4 hari ni aku xde la wat posting baru ye kat blog ni..

ok la, nak smbg keje plak.. kang nampak dek boss lain plak cite.. hehehhehe

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini