Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, December 20, 2011

kisah 18.12.2011

dalam kol 10am.. mak bgtau, x jadi nak berubat ke kg rinching coz pakcik aku tepon sambil menangis
dia cakap dia gi berubat kt sg buloh (kawan lama dia.. kami panggil pak long)
pak long cakap ada org 'kunci selera' dia.. patut la aku tgk pakcik aku ni makin susut bdn dia
muka pun x berseri.. x bermaya je
so, mak minta tolong bawakkan pakcik aku berubat ke sg buloh
since pakcik aku cakap pergi lepas zohor sempat la aku amik gambo hazizi & sepupu² dia






















mak pun try berubat sekali kat c2.. bila kami smp je umah pak long,  xde org
rupa²nya pak long 1 family ke kebun, mengemas kebun coz sebelum ni pak long sakit gak
susut nampak badan pak long.. ni bebrp gambo yg sempat aku amik masa kat kebun pak long tu


























 1st picture gambo putik manggis, pokok rambutan, durian & bunga lalang
2nd gambo yg 5 org sebelah kiri tu, gambo mak, pakcik, paklong anak angkat paklong serta anak paklong
pastu gambo hubby & hazizi serta gambo hazizi tgh asyik tgk cite U&I 
3rd & 4th gambo hazizi tgh main² kat tempat kandang kambing
pak long ni ada bela kambing & lembu utk tujuan aqiqah / korban, ni tempat baru nak buat.. 

lepas settle, kami bawak pakcik aku balik umah dia ke Kg Baru
actually aku pun x perasan bila sampai Kg Baru coz aku & hazizi dah terlelap
kepala aku sakit sgt masa tu, x tau ngape.. aku pun x perasan bila masa aku terlelap
lepas antor pakcik aku, antor mak.. kami x singgah coz nak balik terus umah subang
smp umah sakit kepala aku menjadi².. lepas makan malam, aku amik ponstan terus terlelap lagi
tido kat ruang tamu bawah je.. memang dah x larat nak naik atas
tgh lena tdo, aku terbatuk tiba².. aku tgk kat luar terang benderang semacam
dah kelam kabut aku cari hp nak tgk jam kol brp.. takut kesiangan & lambat ke tmpt keje
tgk² jam kat hp baru 5.20am.. dah tu tgk ada 2 mis kol.. dalam hati sape plak nih...!!!

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini