Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Thursday, December 15, 2011

ngape x de cite hazizi !!

ada la.. mana boleh xde.. nama belog pun kesayangan hamba
x sah kalo xde cite hazizi lagi kan..

malam tadi aku dah wat posting pasal lagu kegemaran hazizi..
dah ada cite pasal hazizi semlm.. hari ni.. ada gak..
tapi cite masa kenduri kawin hairi & hana minggu lepas
agak lambat skit nak update coz aku dok umah mertua dari khamis mlm 08.12.11
smp la isnin malam 12.12.11.. x de laptop nak hupdet apa²

ok berbalik pada cite hazizi.. aku x tau ngape 3 org cucu lelaki mertua aku semuanya buat hal masa
hari kenduri.. actually cucu lelaki mertua ada 4, pompuan pun 4.. balance kan cucu tahun ni
sorg cucu lelaki dah beso.. dh 7 tahun umur dia.. yg buat perangai ni cucu lelaki umur 5 thn ke bwh
termasuk la hazizi.. semua nak berkepit dgn mak masing²

hazizi yang x penah nak berdukung.. asyik minta dukung aje
sib baik pinggang aku dah ok skit..
aku memang x larat nak dukung dak hazizi ni.. bdn nampak kecik
tapi berat dia kus semangat.. lebih 10kg berat beras ok..
jenuh gak aku hari tu.. dah berdukung 1 hal.. dia buat lembek bdn plak
Gggrrrrr.. dah lama x tahan aku bawak dia naik atas umah..
buat susu... jenuh gak nak bg tdo.. suruh tepuk la & etc.. manja terlebey
lama² tdo gak.. aku pun apalagi.. since aku pegang kunci spare umah
aku pun tekan tombol pintu kunci dari luar..
tapi jap² aku naik atas.. kot² la dia terjaga dari tdo
xde org kat umah menanggis plak dia ni
lepas tu baru aku terasa sakit dari pinggang smp la ke kaki
lama plak tu sakitnya smp selasa baru kurang skit rasa sakit
ok, jom kita layan picture hazizi plak






















tengok muka dia kepenatan.. mana tak nya. bdk ni bangun pagi² dah gi main kat padang
nak dekat tghari baru mandi & tukar baju ni..
bawak naik atas.. bg susu baru lelap.. lama gak dia tdo
lega skit.. kalo x mmg jenuh nak berdukung dia je





bangun je tdo.. tukarkan baju dia.. dia dah x selesa mgkn cuaca panas sgt hari tu
sempat lagi posing kat pelamin anjang dia.. bila suruh amik gambo dgn anjang x nak plak
siap je amik gambo.. dia minta turun bawah..
kat bawah dah ok skit.. coz dh dkt kol 5pm.. tetamu masih ada lagi
dapat je turun bawah terus g padang lagi... tgk la picture dia kat atas tu... dah x ingat ummi & abi dah
main bola lagi dgn sepupu² dia .. dh nak maghrib x balik lagi
haa.. mula la ummi bukak 'speaker' .. abi panggil dia wat x reti je..
gitu la cite hazizi serba sikit minggu lepas..

minggu ni mak aku nak minta tlg bwkkan dia berubat.. aku x bgtau hubby lagi.. huhhuu
cian mak..

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini